FÖRKYLD!! -.,-

Hata att vara förkyld!!
Har typ inte kunnat andas idag pga min dumma
förkylning. -.-
Dagen då?
Normal as usual!
Efter skolan så gick jag och Mia till Centrum för
att jag skulle köpa en topmodell bok (Haha även
fast de typ e för 9 åringar! :P) Men det e för att
älskar att designa kläder, kanske ett framtida jobb?
Jaja men vi synes.
Hata att vara förkyld!!
Har typ inte kunnat andas idag pga min dumma
förkylning. -.-
Dagen då?
Normal as usual!
Efter skolan så gick jag och Mia till Centrum för
att jag skulle köpa en topmodell bok (Haha även
fast de typ e för 9 åringar! :P) Men det e för att
älskar att designa kläder, kanske ett framtida jobb?
Jaja men vi synes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0