It´s alive!!!

Hejsan på er allihopa!!
Sorry för att jag inte har skrivit på typ 100 år!
Ved har man gjort i helgen då kan man undra.
Jo jag var på Kista centrum med Mialoinen för
att titta på bio och fönstershoppa.
Filmen då?
"En gång i Phuket"
Jag har bara en komentar, AWESOME!!
Tipsar verkligen den.
Då förflyttar vi oss till Söndagen.
PÅ morgonen var det match mot Akropol,
Vi vann med 70-35.
Efter matchen blev jag hembjuden till Mia på
födelsedagsfika, det var super trevligt.
Vad göres nu då?
Sitter och tittar på trupperna inför helgen,
för er som e intresserade så kommer de här:

Laget vs Södertälje, Saltsjöbaden, Järva

11/2 Södertälje Vit - Solna Vikings  Tälje Gymnasium
Laget: Katarina, Miriam, Ioanna, Mia, Anna, Amanda, Linn, Johanna, Argiro, Sharon
Jag kommer köra, hör av er om någon behöver skjuts.

12/2 Solna Vikings - Saltsjöbaden  RÅSUNDASKOLAN
Laget: Katarina, Fatou, Argiro, Varja, Johanna, Karolina, Amanda, Anna, Sofia, Mathilda, Sabina F96
12/2 Järva Devils - Solna Vikings  Husbyhallen
Laget: Fatou, Ioanna, Varja, Sharon, Karolina, Anna, Amanda, Linn, Athena, Mia

 

Vi synes!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0