TJUUUUUUUUUU!!

Haha, hejsan!
Ehm vad har gjorts idag då?
Fått tillbaks mitt Spanska- och mitt No prov.
Det gick väll helt okej.
Senare så mötte jag upp Mia på stationen för
att åka till träningen.
Jaja, orkar inte tråka ut er med min otroligt
tråkiga vardag. ;)
Nu sitter man och taggar först tills på Fredag,
För då är det Fotografering + Herr match.
På Lördag morgon åker jag och Anna till NEW YORK!!
Tagga as mycket.
Men det finns en nackdel med det, jag missar Mias
Hopptävling!!! :(((((((
Men hon kommer nog att klara sig galant!!
Jahapp CYA
Checka in Annas pose!! Haha
(Bild ifrån matchen mot Central i Söndags, bild Tagen ifrån Varjas blogg, Checka in.)
<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahhahahah OMG! :D

Kommer sakna dig älskling! <3

2012-02-25 @ 10:53:46
URL: http://blondieobrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0