1:a dagen på året

Hellojsan!
Jahapp, då vare ju 1:a dagen på året.
I vanliga fall brukar man ju ge nyårslötften, men om jag ska vara helt ärlig så e jag kanska dålig på det.
Kan inte komma på ett enda år som jag har gett eller hållt ett nyårslöfte.
Ska nog bryta trenden med att i år komma på ett nyårslöfte.
Helt ifrån ämnet. I dag blir det en ena stor slappar dag.
Så man kommer väll äta upp sig typ 100 kg.
Men ibland måste man få unna sig!
Så nu blire kanske dax att börja läsa min nya bok.
Min nya bok som även snart kommer ut på film,
och det bästa är typ att Josh Hutcherson spelar i den!! ;) <3
Josh Hutcherson
XOXO / The big A

Kommentarer
Postat av: Mia

Yeah :D<3

2012-01-06 @ 22:23:37
URL: http://blondieobrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0