Happy new year!!

Hellew allesammans!
Jo eftersom att jag nu startat en ny blogg, kommer det nu ett bomb inlägg.
Eller kanske inte så bomb aktigt men iaf. Nu är det 2012, kan knapt fatta det!
Det känns ju som om året gått på fem sekunder liksom.
Nyårsafton har man firat hemma med min och tre andra familjer. Lite halvt tråkigt blir det ju eftersom att jag är några år äldre än barnen. Och att prata med de vuxna e ju lite halvt boring, så här sitter man framför datorn (igen).
Det har ju nyligen varit julafton så jag hade tänkt rabbla upp en del grejor som jag fick:
En awesome iPhone högtalare, parfym, kläder, en kalender, mm. Men det bästa av allt var julklappen från mamma.
En resa till "the big apple" (NEW YORK). Har typ suttit och googlat information om vad man kan göra där i typ en hel vecka nu! Men en sak som är säker är att jag ska shoppa!
Bilder från google:
Shoppa, shoppa, shoppa!!! ;) <3
Madison square garden, här ligger baskethallen där New york Knicks spelar!
Mammsen sa att vi kanske ska åka och kolla på en riktig NBA match!!!
Ska bli så awesome.
Men aja ska nt tråka ut er nu så XOXO /THE BIG A <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0