Mia gästbloggar

Tjeenare! :D
Gästbloggar åt Amanda idag, kul kul! Jag kan börja med att berätta lite om mig och Amanda, and our friendship.
Amanda är en av mina bästa kompisar, hon är glad och har lika skön humor som jag... ;) Vi har mycket gemensamt. Vi lyssnar på samma musik, har samma intressen och är allmänt knasiga båda två. Lärde känna Amanda när jag började i en ny skola i 4 an. Vi började umgås och så började Mandish i samma basketlag som jag.
Vi har gjort tusen roliga saker tillsammans och jag har jättemånga fina minnen tillsammans med den här personen. Kommer ihåg vår sommar då vi ständigt lekte häst på Amandas tomt, kommer ihåg hennes sköna Pool-party i 4 an, kommer ihåg våra sköna flabbstunder då vi skrattat ihjäl oss utan någon större anledning och kommer ihåg vår awesome helg på Salnö förra året.  Vi har haft våra små törnar då och då, antagligen för att vi båda alltid vet att just vi själva är den som har rätt.
Älskar dig sötnos! :*<333

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0