Snabb inlägg!

Hellojsan!
Just nu sitter jag och dricker lite te.
Är superförkyld, så försöker få min röst tillbaka!
Aja, dagen då. Träning halv tio, och sedan stannade jag Anna, Mia och Ebba i hallen för att skjuta och spela lite två mot två. Sedan kom Fatou och Karro till hallen så att vi kunde gå och äta, Karro, Anna, Mia och jag åt på Subway, awesome! (tipsar chiken teriaki med sweet onion sås, me like!)
Satt på Subway i typ två timmar. Lite senare kom Varja, vi gick allesammans senare till baskethallen för att lyssna på Jurgita Kausajte (tror att det stavas så :P) sen kollade vi på dam matchen osv.
Nu på kvällen har Anna, Mia och jag + mammorna etit diner. ;)
Ska krya nu så att man kan träna imorrn!
XOXO <3


Kommentarer
Postat av: Mia

"vi gick allesammans senare till baskethallen"



Älska Amanda! ^^ typisk du grej <33333333



Nice blogg gumman, tack för länken! :)

2012-01-07 @ 00:06:46
URL: http://blondieobrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0