Skuuulan is over!

Inte riktigt över änn, men för denna termin.
Gick till skolan i morse kl. tio då avslutningen började.
Fick mina betyg för terminen, helt-okej-nöjd NÖJD.
Nöjd.... Vilket fult ord!!!
Testa att söga ordet nöjd flera gånger och så inser du hur
Cp det låter.
Haha men iaf så forsatte avslutningen med lite allsång på
skolgården, as usual.
Efter avslutningen drog jag och mormor in till stan. Och
Träffade/såg två kändisar. No. 1: Andrè från idol (Snygg elr vad..)
No.2 : Fredde Reinfelt (Det är så jag kallar honnom nu när vi e
best buddies.).
Men vad gjorde vi på stan då?
Käkade på någon Italiensk restaurang, käkade glass, kikade
runt lite, och shoppade lite småsaker.
Nu sitter jag, ont som fasen i fötterna, och slappar lite så där
"Cozy style".
Jaja Cya.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0