Trevlans, Trevlans.

Har haft två helt superbra dagar.
Söndag:
Jag och Mia fick våra födelsedagspresenter som innehöll
modell för en dag och Pizza hut.
Det var superkul, -trevligt och -mysigt.
Efter det stack vi direkt till träningen och körde intervaller
runt lötsjön och cirkelträning i vasalund. Jag kan nog
konstaterai  att intervallerna var nog bland det jobbigaste
jag gjort på länge.
Efter det stack jag hem till Anna och käkade chips och
kollade på Spanien mot Kroatien. Kortfattat om matchen,
den sög.
Måndag:
Jag och Anna stack ner till centum för att Anna skulle köpa
en ny bikini. Det bidde en skitfin svart.
Sen så mötte vi Mia på coop för att köpa glass, säger bara
Jag <3 Hägen dazs = SANT!!!! <33
Vi stack sedan hem till Anna för att äta glass, sola och bada.
Slut på den historien.
CYA.
Anna in da pool.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0