Jaja, vi försökte iaf!!

TJUULULU!
Idag så åkte jag och Mia in till stan för att shoppa
och spana lite smått efter One Direction.
Vår spaning slutade med att vi hamnade i globen,
blev lite omringade av fulla norrmänn, littauer och
svenskar. HAha, men vi fick  iaf en liten sietsing.
Införskaffade en fin kjol från Monki och en sminkborste
från Gina Tricot (Bilder kommer längre ner).
När jag kom hem satte jag och mamma igång med att
laga mat. Det blev Vitlökspasta med räkor och chili,
till efterrätt blev det carameliseran (Eller något sådant)
annanas med cocosglass och grädde. Mmmm....
Sitter nu och tittar på AFV och slappar lite. (Borde
göra läxor!!). Så jag ska gå nue, bye!
Kjol, Monki 249kr.
Tröja, Monki
Kjol, Monki
Maaten!! Mmmm..
Annanasen!! <33
CYA
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0