Det lönar sig att plugga...

Hejsan!
Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen åt att plugga... Har sjukt mycket läxor just nu, så jag har blivit så himla stressad. Men nu ska jag komma till det jag tänkte berätta nu. Runt klockan åtta ringde farmor och berättade att min kusin skulle sälja jättemycket kläder imorgon på loppis, så jag fick åka dit idag och hämta lite kläder som jag ville ha. Hon har så sjukt mycket snygga kläder så jag visste nästan inte vart jag skulle börja. Men det blev en del snygga grejer sin hängde med hem. Tack så himla mycket!!!! Säger jag bara. CYA!
<3
(dagens musiklektion bestod av brownies, glass ned chokladsås och typ någon juice drink. <333)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0